neVah Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 mm iochförsej, gillar du det inte så ska su inte tvinga dej att spela det, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 LOL, jag har liksom slösat 1000 spänn på det? Jag tycker ju inte precis det är tråkigt men ibland blir det riktigt drygt när man fastnar på questerna hela tiden... tex när ja får en quest där de står: döda såna så får du den grejen, och så dödar ja såna men får inte "den grejen" o då blir ja förbannad o tröttnar... och ibland när man inte fattar var questerna är eller måste springa i en halvtimme för att snacka me en kille blir de också drygt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Det droppas inte hur som helst bara. Isåfall skulle nästan alla vara hög levlade, det är bra att allt inte har 100% dropchans så ju mer man dödar desto mer xp får man. Fattar du inte quest, läs loggan eller checka thottbot. Alltid bra och vara med i en guild också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 LOL, jag har liksom slösat 1000 spänn på det? Jag tycker ju inte precis det är tråkigt men ibland blir det riktigt drygt när man fastnar på questerna hela tiden... tex när ja får en quest där de står: döda såna så får du den grejen, och så dödar ja såna men får inte "den grejen" o då blir ja förbannad o tröttnar... och ibland när man inte fattar var questerna är eller måste springa i en halvtimme för att snacka me en kille blir de också drygt... jag o brorsan har lagt ut nästan 4000 :blink: Vill inte sluta för det för jag tycker det är skoj så då fortsätter jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 ah okej =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg