killlen78 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag vill gärna vetta hur man får cs marked sasuke och kyuba naruto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 jag tror inte man kan få dem i Ultimate Ninja men de finns i Narimate hero 2 och 3, men de spelen finns bara i japan! du kan köpa dem från Play-asia eller bränna dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killlen78 Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 det står ju cs marked sasuke som figur jag har fåt honom(som figur). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) mm ska fråga runt litte om de finns! Nine-tails Naruto Gör alla missions och klara alla B missions, om du inte får honom efter detta så ska du klara några A missions så får du honom. Sc Sazuke du får honom när Sazuke blir Chunnin rank! Redigerat 13 Februari 2007 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg