Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jo när jag spelar GTA Vice city, då samlar jag pengar till å att köpa hus. Nu har jag köpt rätt så många, men det sånna här varuhus typ kvar. Men då när jag går till hus ikonen så står det "you cannot buy this ??? this time, come back later" Så varför kan man inte köpa det för, måste man vinna saker, eller göra uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Du måste göra en massa uppdrag för att kunna köpa det. Det står säkert så på flera hus/bygnader... Vet dock inte vilka uppdrag du ska göra men spela på bara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jaha okeey. Tack, ska försöka da.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 det står när du kan köpa byggnardena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg