Putte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 På blip.se går det bara att logga in med webbläsaren Mozilla firebird, det är konstigt. Det går inte att logga in med internet explorer, netscape eller opera!! Någon som har samma problem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 På blip.se går det bara att logga in med webbläsaren Mozilla firebird, det är konstigt. Det går inte att logga in med internet explorer, netscape eller opera!! Någon som har samma problem?? Jag kan visst logga in me Internet Explorer 5/6. Vad e problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 På blip.se går det bara att logga in med webbläsaren Mozilla firebird, det är konstigt. Det går inte att logga in med internet explorer, netscape eller opera!! Någon som har samma problem?? Du kanske måste skaffa en ny version av Internet Explorer.För mig funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har haft det problemet fast det funka efter ett tag jag anänder Internet Explorer 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag har explorer och det funkar fint för mej och har aldrig gått snett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag har internet explorer och det funkar jättebra! nada problema... vad kan det va för fel du har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Internet explorer går det ju att logga in med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 på min går det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 det funkar perfekt för mig har internet xplorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.