stewie Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 när man har räddat Martin vid den första (och enda?) oblivion-porten så ska man ju ta me honom till det dära öde stället där jeoffery (stavning) bor. där blir alla asarga på mej och anfaller mej (äver martin och jeoffery) hur jag än gör så fortsätter de att anfalla mej och dom e för många för att jag ska kunna döda de allihop :unsure: e det för att jag har stulit för mycket? (om en vakt haffar mej så e borgen 1700 :ph34r: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 lol...Du ska inte råna The Blade när jeoffery och Martin är där..Det är ju Main Questet i Oblivion..Om du inte kan få dem att sluta så måste du nog börga om...Main Questet är den roligaste...eller så kan fu fortsätta...föresten..är det The Blade stället du är på? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 tror inte det :P men jag började om istället och har kommit för bi det där så det är inga problem med det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galabatorix Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 det va ju kul för deej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 kan man ha mer en 1 gubbe jag kan bara ha än 1 gubbe??? Jag kan bara ha 1 gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Synd för dej,förresten är det väl bara att yielda dom om dom attckerar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.