JasonCiffe Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag har hittat alla artifakter förrutom "warrior", men jag har letat as länge efter den. Vart finns den ? :S Någon som kan säga det till mig snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Kolla i Phazon Mines i rummet "Elite Research". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Ja tror den var i Magmoor Caverns,... i ett ställe som hette Warrior Shrine lr nåt.... då skulle man använda Morph bollen o snurra i den där saken lr va det nu ä o då fälls en bro upp o då ska man gå över den o så kommer man till Warrior Shrine!! Ja tror det va så, men ja ä inte säker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Den e i Magmoor caverns,vet jag.Rummet BREVID hette nog Magmoor station,eller nåt.Du vet,där man går mot hisssen till Phendera dhrifts (hur det nu stavas :huh: ) kan du hoppa upp åt vänster till en,va jag kallar bro.fortsätt tills du kommer in i rummet,ta artifacten,och när du tatt den kan du lägga power bomb på det stället artifacten låg och då faller du ner till en power bomb expantion. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalliban1 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 gå tilll vatten banan sen tar du ock går till ett monster som ser ut som en t-rex döda den sen får du warior!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg