Narutofan95 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 till 100%? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kena Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag har klarat allt som går att klara i kh2.. lv 99, ultimaweapon, besegrat sephiroth och skaffat save the queen/king till kalle och långben.. utom 2 tournaments i colosseum.. Det e The Goddes of Fate paradox cup och The Titan paradox cup.. Hur låser man upp dom? Jag har gjort det en gång förut då jag körde på normal mode.. sen började jag om på proud mode.. men jag kommer inte ihåg hur man låser upp dom.. snälla hjälp mig på tal om det hur låser man upp paradox cupperna sådär annars jag är vid pain and panic paradox hur kommer jag vidare. sen har jag problem med att få ultima weapon jag behöver 7 orichalium+ till, var hittar jag sådant har letat överalt typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 sorry för off-topic men du kan bara hitta 7 sen ska du andvända sten som delar på hur många du behöver. föresten vet du vart man kan få tag i mytrhil crystal lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kena Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 jo i skatt kistor på alla världar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg