JackGBG Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Snälla Snälla kan någon hjälpa mig att hitta simmfötterna jag har fott hjärnsläpp från förra gången jag hittade dem :o Please Hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 för att få dem så ska du hitta alla böckerna till biblioteket och prata med en gammal minich. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) hur gör man så att man ska få uppdraget att hitta böckerna? Man ska görna ngt innan kommer ej i håg <_< <_< Kan låsa tråden, har fått svar. Redigerat 21 Februari 2007 av Php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Ja, du ska göra det med biblioteket först innan du får dem. Gammlingen som bor i bokhyllan kommer att släppa ner dig i en fallucka som leder till en speciel grotta där du får simmfötterna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg