ELF Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Skrivet 12 Februari 2007 Jag kollade lite på routrar. Men eftersom det är bättre med trådlöst för oss så skulle jag kolla på trådlösa routrar. Det fannsa det ju, men sen så finns det även accespunktet. Men vad är skillnaden på en trådlös router och en trådlös accespunkt? Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Skrivet 13 Februari 2007 Okej, men kom ihåg att det kan bli problem med trådlöst om du ska köra online spel. När det gäller skilnaden på trådlös router och en trådlös accespunkt tror jag att det är samma sak. Det kanske finns någon annan än mig som är säkrare på det svaret. Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Skrivet 14 Februari 2007 Han kanske ska spela med Wi fi på sin Ds ? Citera
ELF Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Ööö, jaha. På vilket vis kan det bli problem med trådlöst när man ska spela onlinespel? Och med onlinespel så menar du väl spel som WoW (mmorpg spel), eller är det alla sorters multiplayer spel? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.