Agito Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 :blink: Hej, har en del problem, ja eller nån av mina kommpisar kan inte göra servrar :S vi får bara server is not responding när vi försöker joina varandra :/ nån som vet vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icopal Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Hej, om du har en server på new game i cs så måste du skriva sv_lan 0 för att andra ska kunna joina eller så har du segt internet och det blir för mycket ping. Skriv sv_lan 0 på konsollen i cs så ska det nog funka :D :) sen ska de inte joina utan du ska skicka ip på din server (ip:en kan du se om du tar musen högst upp på konsollen där står det Server Ip Adress : tex. 123.456.789.10.11121 bara ett exempel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Du måste tilllåta porten 27015 på din router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag vet de där med Lan_0 och så, hur tillåter jag den//hur kollar ja om den e öppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 händer mig ochså :( skulle ochså vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galabatorix Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 ,,,,,, cc ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ss,,,,,,, ,,,,,c ,,, c ,,,,,,,,,,,,s,,,,,,,,s,,, ,,,, c ,,,,,,,,,,,,,,,,, s,,,,,,,,,,,,, ,,,, c ,,,,,,,,,,,,,,,,,, s,,,,,,,,,,,, ,,,,, c ,,, c ,,,,,,,,,,,,,,,, s,,,,,,, ,,,,,,,, cc ,,,,,,o,,,,,,,,,,,,,, s,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,s ,,,,,,, s,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ss,,,,,,,, :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 det va ju ett bra inlägg,jag jag spelade på en server min kompis startat på new game så kom jag in först men sen så dampa datorn och när jag skulle gå in igen så stod det server is not responding.e det samma fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag tror de, verkar dock inte som om nån vet... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.