Gäst Hulk746 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) ee? våra mobiler måste va helt olika? Jag undrar också hur man använder den.För jag har en W300i men jag måste gå in på Underhållning>Fjärrstyrning sedan välja mellan: Presenter, MediaPlayer, Desktop. Och när jag har valt en och den andra enheten har accepterat så kommer det också bara upp en knappsats på skärmen för mig. Vad är det man ska göra sedan? Redigerat 22 Februari 2007 av Hulk746 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det undrar jag också. Det händer ju ingenting när man trycker på knappar på mobilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Och vad är skillnaden mellan: Presenter, MediaPlayer och Desktop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jadu, det vet nog nästan ingen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag tror jag vet vad man gör i Desktop och MediaPlayer, men Presenter? Vad gör man med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.