Gäst Pcplayer Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag har funderat på en grej , vad är skillnaden om man spelar med sina kompisar som ochså har ett spel än om dom inte har , och jag syftar mest på Mario Vs Luigi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Den ända skillnaden är att det tar längre tid att ladda ner datan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Du försod nog inte frågan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jo, det tror jag att jag gjorde... Det är exakt samma banor m.m om man spelar med ett spel som om man spelar med flera spel. ANnars får du förklara igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Asså..Om jag spelar med min Kompis jag klickar på Compete with another Nintendo Ds owner wothouth Nwe super mario bros eller var det står , men om jag istället tar Compete with another New super mario bros owner , vad är skillnaden när man spelar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 han sa ju det, det är samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Men det kan ju inte vara exakt samma möjligheter , Download play är inte hela spelet men laddar ner , tillexempelt i MKDS kan inte den som har disketten välja bil.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jo, det är faktiskt samma, bara att det tar längre tid att ladda om man har ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 det är sant, väldigt konstigt, men sant. Har själv gjort det med min kusin... Det borde finnas fler banor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 O herregud ^^ Hur smarta får dom vara eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 men det e du som e osmart! det e exakt likadant bara det att det går kortare tid att ladda ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 :angry: ja, fatta det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg