Gäst Kabby Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Skickade in ett fusk för omkring 5-6 dagar sen, men det har inte blivit kontrollerat än! Skickade även väldigt många nyheter igår, men de har inte heller blivit kontrollerade! Hur ofta kollas det efter nya fusk/nyheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Det varierar så klart. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Mitt recension blev accepterad efter 1 dag typ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jo, de har blivit kollade, då jag kontrollerar alla som finns inskickade varje dag. Jag kollar alla varje dag, nästan alla dagar. Annars kollar någon annan moderator dem när de hinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Det brukar ta 1 dag så är dom kontrollerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 jag har nog väntat i 2 veckor nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Har du läst på meddelanden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 jag har nog väntat i 2 veckor nu.. Antingen har du missat nåt meddelande eller så har det blivit något slags fel för det finns inga fusk/recensioner/nyheter som du har skickat in som väntar på att godkännas för tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.