TheCreed Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Har nån utav er på fuska fångat mew på faraway island utan Ar/Gs? isåfall berätta hur man får den! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Det var ju du som skrev hur man skulle göra på minish cap kan du hjälpa mig att få uppdraget att göra så jag hittar bökerna?? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 visst men det här kan bli långt: Först så pratar du med hon i kassan i biblioteket sen går du till det huset som det finns en tjej och en kille i, prata med tjejen och hon hon frågar om du kan lämna boken åt henne. Sen gör du dig till minich och går uppför skorsstenen sen går du in i hennes skorssten sen hämtar du boken på hyllan. Akta dig för katten! När du har lämnat boken till hon i biblioteket pratar du med hon igen. Sen ska du in i ett hus där en kille inte vill släppa in dig. Gör dig till minich och gå in i det lilla hålet, när du har gått in så ska du ut ur skorsstenen och gå in i det enda stora huset du kan gå till. där finns det en minich som kanske står i vägen i hålet i huset. För att få bort minichen som står i vägen så ska du flyga till lake hylia och prata med minichen i svampen. När du har gjort det så ska du gå förbi den minichen som stod i vägen och hämta några slakt ringar som gör dig super stark som minich. Jag är säker på att du hittar dem själv. När du har hämtat dem så ska du flytta gubbens bokhylla (han som inte ville släppa in dig). Hjälp minichen som vill putta ner boken. Sen när du har puttat ner boken så ska du gå in till gubben (han släpper in dig nu) och ta boken, och gå till biblioteket. När du har pratat med henne igen ska du till borgmästarens hus (inte där han är). Hans riktiga hus ligger i lake hylia. Men du måste ta en speciell väg dit. Om du vet var häxan som säljer drycker är så ska du gå nästan ända till henne, innan du kommer upp till henne ser du att du kan gräva, gräv där. När du har grävt dig fram så ska du springa in i trädet bakom borgmästarens hus där kan du bli minich. ta dig fram i huset som minich och putta på bokhyllan så att du kan gå upp på ugnen och putta ner boken, sen gör du dig stor och tar boken. När du har tagit boken så går du till biblioteket igen och pratar med tjejen. När du har gjort det så kommer den en galen gammal gubbstrutt som tar böckerna och lägger dom på rätt plats igen på övervåningen. Sen går du upp och Gör dig till minich och går upp för bokhyllan till gammel minichen. Han kommer att öppna en lucka under dig som leder in i avloppet tror jag. Där får du simmfötterna. Efter att du har fått dem ska du till lake hylia och simmar in i fjärde templet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Har ikke fångat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Skicka in spelet på club nintendo. När det kommer tillbaka har du old sea chart. (Tror jag iallafall :visslar: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuska2000 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 typ..... Ahh men det är typ så :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg