PokéGiant Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag har gjort en bild över vilka typer av attacker som är bra och dåliga på andra typer. http://www.aspenth.com/upload/Pkmn-Battle-Chart.jpg Om du inte kan se den så klicka här. De gröna bockarna betyder att typerna är bra mot de andra. De röda kryssen betyder att typerna är dåliga mot de andra. De svarta rutorna betyder att typerna inte alls funkar på de andra. Till exempel, Fire är effektiv mot Grass, Ice, Bug och Steel, medans den är svag mot Fire, Water, Rock och Dragon. Hoppas detta hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag tror faktist du ljuger om att du har gjort den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 VADÅ? Är den så snygg så du inte tror att jag har gjort den? Det tog mig ca en timme att göra den! Med hjälp av en guidebok. Tro ej mig om du inte vill men det är faktiskt jag som är skaparen. Jag är säker på att 2 speciella medlemmar här vet att jag har gjort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jag tror dig! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Om jag hade en filmkamera så skulle jag filmat när jag gjorde den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Om jag hade en filmkamera så skulle jag filmat när jag gjorde den... Det behövs inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 tror dig me, du e ju grym på sådantdär =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokéGiant Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Tack. Men iallafall, kolla på den om ni undrar om några typer. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spindeln i skogen ab Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 BUSTED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU HAR INTE GJORT DEN FÖR GÅ IN PÅ DEN HÄR SIDAN. http://www.aspenth.com/uploed/pkmn-battle-chart.jpg KÄNN PÅ DEN DU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 han kanske har uploadat den där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spindeln i skogen ab Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 VAD TROR DU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 PokéGaint du glömde: Eld är dålig mot Jord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg