Greeneck Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Skrivet 14 Februari 2007 Jag har länge funderat på att köpa någon lite äldre konsol, som t.ex. Snes. Vilken rekommenderar du? Och hur mycket borde jag vara beredd att betala? Är tacksam för svar!
Gäst Kabby Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 SNES! Världens bästa konsoll! :D För en SNES kan du nog behöva betala mellan 500-1000 kr (beror på vad du köper till)
Greeneck Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Ok, tack! Vilka spel rekommenderar du då?
Gäst Kabby Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Super Mario World, Super Mario Allstars, The Legend of Zelda - A Link to the Past, Castlevania IV, Super Mario RPG (om du kan köper en regionsfri) Chrono trigger (om du köper en regionsfri) och Final Fantasy-spelen
excitebike90 Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Jag har länge funderat på att köpa någon lite äldre konsol, som t.ex. Snes. Vilken rekommenderar du? Och hur mycket borde jag vara beredd att betala? Är tacksam för svar! om du köper SNES så MÅSTE du ha Zelda: a link to the past. Ett av de bästa zelda spelen någonsin.
Rekommendera inlägg