Nimtro Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Skrivet 14 Februari 2007 Jag tog en medalj nyss och det va ... döda 10 styckna som sjukvådare Men sen när jag skulle kolla så va den inte där Nån som vet varför den inte är där ? Skulle vara tacksam för svar. Citera
Vitdom Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Förut när jag spelade far det åckså så! det är väl någon bugg med jag gick göra om den då fungerade det :( Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Har du kollat igen? Det kan vara så att dinna uppgifter inte hunnit uppdaterats. Det har hänt mig förut samma sak. Citera
Nimtro Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2007 ok, men jag ska kolla om den finns nu. Nepp, den va inte kvar men jag dödade 10 styckna till och nu har jag den. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Skrivet 15 Februari 2007 Okej vad bra. Glömmde fråga om att när du första gången dödade 10st, körde du då på en rankad server? Du ska köra på rankade servrar för att kunna få medaljer och poäng registrerade på ditt Battlefield 2-konto! Citera
Nimtro Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Ja, det vet jag och jag kör på rankad server ... ska ladda ner patch 1.41 så jag kan gå in på fler server. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.