Skywalker Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 jag tycker att både ps2 och xbox är bra...och gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Bara så ni vet håller jag koll på den här tråden. Ser jag att ni en gång till klankar ner på en konsol utan att komma med argument som håller åker ni på varning, och tråden låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (geparden @ 24/02-2004 21:00:08) Du kan väl vänta och se... Jag tror att jag ska köpa ett nintendo 64 och köpa zelda spelen och spela om dom! dom är bra! Japp.... :DMen jag undrar om dom kan göra ett nytt Zelda spel? Det ska vara som Ocraina Of Time och Majoras Mask grafik fast lite bättre! Det ska inte vara tecknat som wind walker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Playstation 2 är ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Det finns mer spel till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Xbox är den dåligast konsollen satsa hellre på ett ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 köper man en xbox får man i alla fall valuta för pengarna! Med en 3 gånger kraftigare prestanda, 3 gånger bättre spel och handkontroll(Halo, Kotor, Project gotham racing 2, Amped 1 & 2.). Nu argumenterade jag så anmäl mig inte! Men jaja...vill man betaLA 2000 för en skitkonsol sågör det då. Xbox och gamecube äger Ps2 på alla vis era barnrumpor! Och haha!! shatterhand 2 inlägg på raken!! olagligt! Och haha!! shatterhand du argumenterade inte!! olagligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Xboxens hk är ju lika stora som tegelstenar Hahaha!!kassler och det är inte olagligt att skriva 2 inlägg på raken hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Xboxens kontroller är stora för att de är anpassade för större människor och inte ettåringar som du och en sak till ...§1.10 - Skriva 2 inlägg i rad i ett ämne...lol!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Xboxens hk är ju lika stora som tegelstenar Hahaha!!kassler och det är inte olagligt att skriva 2 inlägg på raken hahaha "Tegelstenarna" är i alla fall mycket skönare än ps2s tännsticksaskar. Och ShatterHand det är olagligt att skriva två innlägg på raken. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 (redigerat) xbox är ju lika stor som min 5år gamla dator förresten måste man köpa en fjärrkontroll för att xbox ska kunna spela upp dvd skivor ha ha Redigerat 27 Februari 2004 av wetwilly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Och vet du varför pundhuvud? jo xboxen är en renodlad spelmaskin så att de som inte vill ha dvdn heller inte ska behöva betala mer för det heller! Men efter som sony är så fruktansvärt snåla så har de stoppat in en dvd också så att vi konsumenter ska betala mer även om vi bara har köpt en otroligt onödig skitkonsol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg