Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) Jag har en Shiny Mightyena och behöver hjälp med dens move set.Den kan: Strength Take Down Crunch Thief Nature:Naughty HP:141 Attack:115 Defense:83 Sp.Atk:85 Sp.Def:68 Speed:98 Hold Item:Exp.Share Den är i Lv.47. Redigerat 18 Februari 2007 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 skriv också ev( det vore synd att fånga en shiny och inte ev träna den). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 skriv också ev( det vore synd att fånga en shiny och inte ev träna den). Menar du att du vill veta om jag har EV träna den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 ja, det precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag har bara Ev träna den lite mot Caravanas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Du ska ha dessa attacker. Crunch Take Down Toxic(om du ligger illa till :P) Hidden power, Testa om det är rätt sorts hidden power. är det te.x rock, ground, fighting, Ice, El, grass, Fly eller någon sort som du inte har då. så ska du ha det. men är HD te.x Dark ska du inte ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Du ska ha Howl. Det är ett måste. Mightyenas Att är starkare än dens SA. Använd dig av dessa attacker: Howl Shadow Ball Body Slam Hidden power Fighting/Counter/Snatch. Då har den en chans i battle frontier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Pokemon haunter:Bra men vad är taktiken. HotShot:Jag har använd Tm 30 (Shadow Ball).Kan man ta Crunch i stället. Nu har jag uppdatera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det är inte bra, crunch går på Sp.atk.... Shadow Ball däremot går på Atk.... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det är väl bättre med Sp.Atk än Sp.Def? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 ingen attack går på sp.def!bara attack och sp.attack!Hot shots moveset var GRYMT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) ingen attack går på sp.def!bara attack och sp.attack!Hot shots moveset var GRYMT! Gör det inte?Titta själv(länk). Hmm....konstigt det fungera inte?Men kolla då på serebii.net. Redigerat 25 Februari 2007 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg