Mintplanta Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Undrar vilket yrke som är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Själv tycker jag det bästa Yrken är Herbalism & Alcomist (felstavat) med det kan man göra så man blir starkare, få liv, mer armor osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 det beror helt på vad du är för class e man warrior/pally är man nog inte tailor (cloth tillvärkare) och är man priest,mage,lock är man nog inte blacksmith (mail/plate/vapen tillvärkare) läs även Tmmys proffesion guide -->här<-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Alchemist och Herbalist passar alla klasser i spelet. Enchanting&Skinning tycker jag är en bra kombination. Skinning kammar hem pengar så att man kan köpa items och disenchanta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Själv tycker jag det bästa Yrken är Herbalism & Alcomist (felstavat) med det kan man göra så man blir starkare, få liv, mer armor osv ALCOMIST!! LOL----------------- skinning...om man vill ha kosing.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 engineering om man e pvper ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Alchemist är bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Tycker skinning (för att tjäna pengar) och enchanting (gör så dina saker blir bättre) är bäst. Annars är mining och jewelcrafting rätt bra. Det jag inte gillar så mycket med mining är att det tar så står plts i mina bags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Själv tycker jag det bästa Yrken är Herbalism & Alcomist (felstavat) med det kan man göra så man blir starkare, få liv, mer armor osv Men orka böla han sa ju att det var felstavat. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg