TheAvatar Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Har fastnat på vatten templet för jag kan inte hitta alla nycklarna som behövs för att komma vidare! Kan nån säga vart alla finns så att jag kan komma vidare? :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Ööm, hur många har du hittat? Och hur många gånger har du ändrat vattennivån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkmaster Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jag behöver också hjälp kabby. jag är vid den virvlande vatten-poolen och där är en dörr där uppe,hur kommer man dit :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Har fastnat på vatten templet för jag kan inte hitta alla nycklarna som behövs för att komma vidare! Kan nån säga vart alla finns så att jag kan komma vidare? :P :D Beskriv lite mer vart du är så kan jag nog hjälpa dig :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjuttefjutt Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 jag behöver också hjälp kabby. jag är vid den virvlande vatten-poolen och där är en dörr där uppe,hur kommer man dit :( :( Är det den virvlande vattenpoolen där det är som en stubbe eller nåt man kan stå på? finns även en grind som öppnar sig då man skjuter på kristallen. Om det är där så kommer man inte upp till den dörren, man kommer ut genom den från andra hållet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg