Gäst Pcplayer Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Gta San Andreas eller CS Det var inte en fråga , det var 2 spel han tycket , måste alla tycka som dig kanske? Väx upp. Själv tycker jag Css är ett grynt spel :) Köp det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Counter Strike tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Kolla andra trådar PLZZZZZZZZZZZ ! men oblivion, battlefield 2142 (kräver såklart en dator men :visslar: ) CRYSIS!!yeee!!! the future of gaming kallas det.(världens bästa spelmotor(crytek 3 tror jag))skut ett träd och det faller.lägg C4 i ett hus och det rasar.väldigt höga reqs, för bästa behöver man även windows vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Zantera, visst är Prey bra, tills efter 3-4 timmar då man har varvat spelet (jag gjorde det på 3.5 timme), så visst är det bra, men ser ut aldelles för mycket som sina Doom 3 Motor bröder, Doom 3 och Quake 4, och speciellt så är det lättare, eftersom du igentligen inte KAN dö (okej en kvart eller nånting kan du det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 lol jontefire harry potter spel? wtf!!!11 RTS/strategi: Warcraft 3,C&C: red alert eller annan del i serien FPS offline: The chronicles of Riddick: escape from butcher bay, call of duty 3 FPS Online: CS/CSS (CS 1.6 är mycket bättre) BF2142 Rollspel: The elder Scrolls: Oblivion, Diablo 2: LOD,Silver, Baldurs-gate serien. Vadå, är det något fel med Harry Potter spel eller vad? Du är ju då inte så mycket bättre själv, spelar typ Red Alert, Diablo. Det är då inte dom bästa spelen?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Beror såklart på vad din låda pallar. Half-Life2 är ju trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Just Cause, fast det krävs att du har ett ganska bra grafikkort för att du ska kunna spela det. Annars rekommenderar jag Call of Duty-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 jusst nu spelar jag medal of honor pacific assault, och jag tycker att det är väldigt bra! det spelet rekomenderar jag :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 1. Bf 2. cs 3. Slaget om midgård 2 4. need for speed 5. NHL 6. FIFA 7. the sims 8. Half life Gå i på prisjakt.nu där finns hur många datorspel som helst. Jag köpte age of empires 3 där, det kostade ca. 280 kr, på eb games kostade det 500 kr. du kan beställa från sidan också, då får du det hemskickat. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Guild Wars lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.