Hoppa till innehåll

Guild Wars


Avregistrerad
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Är på level 11 med en Warrior/Ranger men en kompis säger att Warrior är nästan sämst. Att man ska ha såna där "trollpackor". Är det sant? Vilka raser tycker ni är bäst? Svara inte på den frågan om ni bara testat en ras och därför säger att den är bäst.

 

Vad ska man välja när man startar en gubbe om man köra på internet, både själv och med en kompis i ett party? Har glömt vad jag valde. "Roleplaying Character" eller "PvP" ?

 

Har garanterat glömt någon fråga jag tänkte ställa. Kommer senare med frågan om jag kommer ihåg den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har dessvärre aldrig spelat Warrior i varken PvP eller PvE (roleplaying). Men jag tycker inte Warrior är så kassa. Dezen här på fuska har två lvl 20 warriors så han kan säkert svara bättre på den frågan.

 

När du säger "trollpackor" så kanske du menar Necromanser. Dom är helt klart något att testa. Har bara en lvl 4. Men dom är bra i både PvE & PvP.

 

Om jag förstår 3:e frågan rätt så ska du och din kompis lvla två nya gubbar tillsammans? Isf skulle det helt klart var bra om någon av er orkar eller vill köra monk. Och den andra t.ex. vara Warrior, Ranger eller något annat kul ;)

 

Då frågade också vilka Professions man har spelat och vilka man tyckt varit kul. Jag har tre stycken lvl 20 PvE chars. 1 Dervish (NF) 1 Assassin (Faction) Och en ranger (Prof)

 

Jag rankar dom i följande ordning (Hur roliga dom är)

1. Ranger, har kört den i både PvP & PvE och det funkar bra ;)

2. Dervish min senaste skapade lvl 20 char. Har dock inte kommit så långt med den.

3. Assassin, ingen hitt enligt mig! Lite armour fast dock mkt skada.

 

Tror det borde besvara några frågor ;)

Redigerat av Status
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warrior nästan sämst? Ffs, en skillad warrior har as mycket liv! (min har 800 och jag är inte skillad) Dem har skills som kan döda vilken klass som helst på 10sek! en hammer warrior kan slå ner en annan spelare i PvP innan den har hunnit använda en enda spell!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...