Kraver Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 kanske man kan, det var så länge sen jag råkade ut för samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Det här förtklarar nog saken: Quitting or Disbanding a Guild You can leave your guild by clicking the icon next to your name on the guild roster and choosing "Leave Guild." If you are the guild leader, you must first promote an officer or member to the position of guild leader before you're allowed to quit. If, as guild leader, you wish to disband your guild entirely, you must first kick out every member individually. Once all members are removed, you can then click the icon next to your name, and select "Disband Guild". KÄLLA Redigerat 17 Februari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Varsågod ;) Så nu joinar du guilden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Jag har accepterat, Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Jo jag såg det, härligt ;) Inga mer frågor så behöver få svar på? Annars är http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page en grymt bra sida finns svar på nästan allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag hittade den sidan när jag googlade och den har hjälpt mig med endel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.