bananaz Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) Jag är i Earth tempel i andra rummet. Det står två pelare med knappar på. Jag flyger över till en av dom med hjälp av Medli. Sen så spelar jag " the command melody" och blir Medli. Mitt problem är att när jag flyger med Medli och försöker nå den andra pelaren så sjunker hon bara. Vad ska jag göra för att få henne att komma till den andra pelaren? Redigerat 17 Februari 2007 av bananaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Trycka på A så snabbt som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Fel forum. Flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaz Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 tack kabby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 "tryck snabbt"? Man ska trycka flera gånger snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst deku_king Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 man ska trycka i takt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Du hjälpte mig nu tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg