klister92 Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Ska jag köpa Acww eller ds lite browser? Vad tycker du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 JAg tycker browser , men då måte su ha en Usb connecter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 ACWW, helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Men jag har trådlös router så jag kan ju andvända båda online. men vilket ska jag ta då? Visste ni att man kan chatta på msn via browser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Alla trådlösa routrar fungerar inte , du kan kolla om din funkar här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Men asså jag spelar MPH o mario kart online så ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Ja men dåså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag har inte AC:WW, men skulle nog säga det ändå... Browsern verkar ganska onödig om du har en dator som är mycket bättre och snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jo men om den är upptagen , om man är ute på resa ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 ACWW helt klart har båda Browsern e inte så himla kul, Om du har en browser gå in på den här addressen för att chatta på MSN. ebuddy.com/mobile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 ACWW självklart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg