Gäst Enrike Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Hej! Jag har tappat bort koden till The Sims 2 till pc! kan nån vara snäll & skriva in den här på forument så blir jag glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Följ instruktionerna här: http://www.electronicarts.se/support/pages.view.asp?id=3224 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Gå in på -------- där kan man hämta cd koder till vilket spel som helst :medieval: :meddum: Redigerat 3 Maj 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Tur att du inte skrev adressen rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cansi Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Hej! Jag har tappat bort koden till The Sims 2 till pc! kan nån vara snäll & skriva in den här på forument så blir jag glad Vill du veta penga koden i så fall är den motherlode. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Tror han menade CD-Keyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Tur att du inte skrev adressen rätt... Jag försöker bara hjälpa han som har tappat bort sin CD-kod så nu lugnar vi ner oss. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Oavsett om du hjälper eller icke, så är inte warez/crack eller dylikt acceptabelt här. Dessutom gjorde vi en rejält stor - och onödig bump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Tråd låst... Onödigt att dra upp gamla trådar utan någon större anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg