Krle Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Vad tror ni ska jag ge pengar till nån kille som jag inte känner så att han powerlevlar snabbt åt mig eller om ni känner nån kille som skulle inte lura mig så adda mig [email protected] och lås inte tråden snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Asså varför vill ni att man nån ska lvla åt än? Varför köper man spelet om andra ska lvla åt än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 aså det går shiit sakt för mig att levla jag e på lvl 24 tills mina kompisar e på lvl 45 och vi började spela samma dag men jag gör inte alla quest fattar inte alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Asså varför vill ni att man nån ska lvla åt än? Varför köper man spelet om andra ska lvla åt än Undrar detsamma... men det är från person till person om man vill powerlevla förstår du =) Jag föredrar att du inte powerlevlar men om du nu vill så kan du gå in på wowcave.net. Hoppas den finns kvar bara, en gammal sida.. Har en gång sålt guld där. Skit bra sida och mycket trovärdig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 provade länken nu, otur att den inte fanns kvar =( Då kan jag rekommendera www.google.com.. väldigt nice sajt, mycket bra länkar till wow power levling xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 okey kom inte te fuska.se och lipa om någon har snott ditt acc bara <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag hadde för mig att när man betalar någon för att powerlevla en så gör man party och han dödar massor tills du levlar up, inte att han loggar in på din acc och kör... fast jag kan ha fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) nej dom begär ditt acc lösen o grejor iallafall va min kompis sa han skulle testa fasst så sa dem på sida där att de vartvugna att få hanns lösen och kod så han ville inte :S Redigerat 18 Februari 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Man kan powerlevla själv om man vill. Powerlevlarna questar inte, dem grindar dygnet runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 nej dom begär ditt acc lösen o grejor iallafall va min kompis sa han skulle testa fasst så sa dem på sida där att de vartvugna att få hanns lösen och kod så han ville inte :S Precis, man måste lämna ut sitt lösenord och accountname. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg