Pelleelle Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Denna kille har gjort det omöjliga: besegra sephiroth utan att bli skadad, level 38 OCH sweet memories keybladen! vad sägs om det? http://www.youtube.com/watch?v=77lwliJ_brE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Haha det där e ju min film som jag spelade in :P Nä, men f*n va grym han va.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 jag kan nog aldrig göra samma sak... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Han har väl klarat av sephiroth typ 100 ggr.. För det det va grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag vet att ni alla verkar tro han är nån värsta "semi gud" men tro mig, lägger ni ner lite tid så kommer ni också klara det där. Ingenting är omöjligt, ni måste intala er själva, INGENTING ÄR OMÖJLIGT! Ja igen, INGENTING ÄR OMÖJLIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 jag la in den bara för att de e SVÅRT SOM F*N att klara de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Locko Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Ja klart han är svår, och det är snyggt gjort men det ända han gjorde var ju just att hoppa och blocka på rätt tillfällen. Tror man så kan man, ändå som behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg