JosieLaim Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 (redigerat) [ :medieval: World of warcraft :medieval: ] Hejsan! Jag undrar hur man gör när man ska *öppna* själva filen som man har laddat ner för att kunna spela gratis i tio dagar?? Man ska dubbel klicka på en blå ikon det vet jag men sen ska man välja en plats och ha den på och när jag väljer det så går det inte ! <_< Kan någon hjälpa mej på ngt sätt ?/// Josefine :ng: Ps. Jag har aldrig spelat Wow och ska testa innan jag köper ))) Kan inte någon hjälpa mej ?? __________ | Josefine | -------------- :( :( Kan inte någon svara ?? :( :( Redigerat 18 Februari 2007 av JosieLaim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 var laddar man hem det där gratis WoW spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Wow är inte gratis det kostar, fast du kanske letade efter gratis i tio dagars versionen i så fall Här haru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg