Gäst zego Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 B) våran skola byggdes för typ 30 år sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Våran är 52 år gammal. Men vi ska bygga högstadie på den. Beräknas vara färdig hösten 2005. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 1/2år. Några ungar tände på våran skola för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja min förra var nybygd. Jag och alla andra i min klass var de första 6:åringarna... Det va ett tag sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Våran skola har vart skola i 102 år, slå det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Våran skola har vart skola i 102 år, slå det ni! slottskolan är 105år klå det då!fast jag går inte på den skolan fast jag har gått där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 min e iaf yngst här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.