Roset_16 Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Hej! Hur kommer jag vidare i templet?? Jag är i rummet där det finns en pelare i taket och med en vägg som är halv öppen och som det ser ut som kugghjul i golvet. Hur kommer jag vidare därifrån??? Många hälsningar från mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Använd spinnern i hålet i golvet ;) Tryck sedan på B snabbt, så kommer en dörr att öppnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Kabby jag tror inte Roset har spinnern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jo, jag har spinnern. Varför tänkte jag inte på det??? Det kanske var för självklart. Tack så mycket!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst deku_king Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 För det första ska du trycka på A asfort... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 det beror på ifall man har Wii eller GC verisionen, deku_king! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Vart ska man när man e klar vid templet? orkar inte springa runt i hela landet för att ta reda på det. :bah: lazy me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 tror man ska till temple of time eller snö templet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Tips, efter varje tempel ska du tillbaka till baren och kolla på kartan, där får du reda på vart du ska sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg