pompiri Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag håller på att bli tokig vad och hur skall jag komma vidare i spelet har klarat tempel of gods har fått is och eld pilar har klarat flygningen och fått hjärtat av fågelfolket men nu hittar jag ingen ting.Var hittar jag dom som jag skall spela för och hur tar jag mig till fen på min hemma ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 När du har fått eld och is pilarna ska du till Ice Ring Island som ligger öst om Forest Haven. Där inne finner du Iron Boots. Sen ska du söder om Dragon Roost Island för att komma till Fire Mountain eller vad det nu heter där du får Power Bracelet. Använd dessa på de ställen som är märkta på din karta och spela låten vid dörren så ska du hitta den person som bär samma instrument och spela låten till denna. Den ena är Makar som är innuti vattenfallet på Forest Haven. Den andra är fågeltjejen som jag ej kommer ihåg namnet på som finns i Dragon Roost Island. När du kommer in så ska du upp till nästa våning och ut igen genom en öppning, ta dig sen till höger så finner du henne. Ta dessa två till deras temple. För att komma till fen på Outset Island: Fen är i samma skog där du räddade Tetra. Spräng bara bort den sten som finns där så kommer du till fen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 jag har armbandet och iron bootsen men villken karta menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Du ska gå till två grottor, en är en ruta till öster om Outset Island, den andra är en ruta norr om Windfall Island, för att komma in i den där det blåser kraftigt ska du bara sätta på dej iron boots och gå fram till stenen, slå den sedan med Skull Hammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 jag har även gjort detta vad sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Gå in i grottorna och spela låten som står skriven på stenen. Spela den låten sen för rätt person som jag skrev i mitt andra inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 jag har även gjort detta vad sedan Ja, precis, varför frågar du om du gjort det? Han skrev ju allting helt rätt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg