hyldran0 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) jo det ska ju finnas ett uppdrag som man ska bomba mobs från en gryphon får man det i honor hold?. för jag har gjort ett uppdrag där man ska bomba lite lvl 70 eliter. men det questet fick jag i shatter point, någon sorts flygande ö nord-väst om dark portal e det, det questet dom menar? för att när jag gör det så får jag ingen rep bugg eller vad? snälla svara snabbt Redigerat 20 Februari 2007 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 När man gör bomb uppdragsquesten igen så får man ingen rep, bara för skojs skull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 ok men horde får ju exp -->här<--(tror jag) varför får inte ally det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 för dom suger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 spliffor har du inget bättre att skriva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Är sanningen hård eller? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg