Herou29 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 vart ska jag gå med bruden har vart i bossrummet men inte ett skit händer.. ska man göra nått speciellt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Du behövde inte skapa 2 trådar. Det var ett tag sen jag spelade men jag tror det ska göra rummet mörkt eller något. Kan hända att man ska göra något i rummet precis ovanför också. Kommer tyvärr inte ihåg exakt men du ska göra någonting i bossrummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vilket spel? Kan säkert hjälpa dej om jag vet vilket du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Spelet är A Link to the Past Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Man ska till rumet över och spränga upp en öppning till ljus så att det lyser ner. Sen går du med flickan till ljuset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag hade för mig det var något i rummet ovan, jag kunde bara inte komma ihåg vad ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg