Hoppa till innehåll

Hur Man Scammar Folk


Gäst mithril
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst mithril

här e ett guide för alla scammer:

bli vän me en typ 1 månad sen fråga om han vill att ni ska dela gubbar så säger de 80% ja sen så ger du de fel lösen så går du in på dems och tar alla han saker

 

gå till nån som har mycket mycket bra saker sen säg tioll han hjälp mig me ett quest ge han 15 candle och tinderbox och spade själv ska du ha en lampa sen ta han till fally park mole hole sen vänta 90 secunder högst så e han död....

 

jag säger direkt inte vilken sida det e men det finns en sida där man kan säga att man säljer saker och sånt och det finns där man säger träna accounter det finns såna lvl 90+ som behöver nån som tränar du sen adda de på msn säg du e snabb tränare så har du bra saker du kan träna me antingen så tränar du de och får pengar när du har tränat e klart elelr så ta alla hans saker

 

ville inte hoppa över en scammer guide för scammer hej då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:angry: Scamming är bara bevis på sin underlägsenhet. Ta till att knycka folks account bara för att man är för dålig för att träna upp en egen gubbe och spara till saker själv. Jag hoppas verkligen inte att du själv sysslar med scamming för ni som gör det är så värdelösa och det är inte roligt för dom som lagt ner mycket tid på sin gubbe och så snor någon edn. Fy skäms. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

här e ett guide för alla scammer:

bli vän me en typ 1 månad sen fråga om han vill att ni ska dela gubbar så säger de 80% ja sen så ger du de fel lösen så går du in på dems och tar alla han saker

 

gå till nån som har mycket mycket bra saker sen säg tioll han hjälp mig me ett quest ge han 15 candle och tinderbox och spade själv ska du ha en lampa sen ta han till fally park mole hole sen vänta 90 secunder högst så e han död....

 

jag säger direkt inte vilken sida det e men det finns en sida där man kan säga att man säljer saker och sånt och det finns där man säger träna accounter det finns såna lvl 90+ som behöver nån som tränar du sen adda de på msn säg du e snabb tränare så har du bra saker du kan träna me antingen så tränar du de och får pengar när du har tränat e klart elelr så ta alla hans saker

 

                      ville inte hoppa över en scammer guide för scammer hej då

 

ummm.. fixa stavfelen å det så att man kan läsa, guiden e ju rätt så bra men den blir bättre om du inte slarvar :P :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har blivit scammat och det var inte så kul, om inte jag blev scammad så skulle jag ha typ lvl 100 för att den var lvl 76 och jag nu har lvl 77 och om man plussar det så kanske det blir nått. plus så spela min kompis med mig och han blev inte scammad och så har han typ nu lvl 105 men han har slutat :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...