Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag läste häromdagen att det finns ett rumble pak till Nintendo Ds (ungefär som det till Nintendo 64). Är det någon som har ett och vet om det är bra, o.s.v.

Skrivet

Jag har dte inte, men det verkar jobbigt att använda på en del spel. T.ex Metroid Prime Hunters, om man ska headshotta någon och det skakar till. Men det skakar nog inte så mycket

Skrivet

Jag har dte inte, men det verkar jobbigt att använda på en del spel. T.ex Metroid Prime Hunters, om man ska headshotta någon och det skakar till. Men det skakar nog inte så mycket

Det kan ligga nåt i det, men jag kan inte komma ifrån tanken att det låter häftigt med en skakfunktion till Ds.
Gäst Pcplayer
Skrivet

Tänk om det skskar så mycket attt man tappar konsollen , whopps där var 1,5 k åt h*lvete ^^

Skrivet

så mycket skakar den inte :P jag vet så mycket att det finns iaf och jag har faktiskt testat det. jag tycker inte att det inte förhöjer spelupplevelsen iaf men för de som tycker det är kul med skakande saker så visst ^^ :)

Skrivet

Var någonstans finns det att köpa?

Tänk om det skskar så mycket attt man tappar konsollen , whopps där var 1,5 k åt h*lvete ^^

Själv betalade jag bara 1,2 k för mitt. :gitarr: :D :) :cool:
  • Skapa ny...