Herou29 Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 hur hittar man sista burken och den sista skölden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Du menar nog ALTTP. Skölden får du i Turtle Rock. Flaskan tror jag om jag inte minns fel under en bro i light world. Redigerat 20 Februari 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herou29 Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 super nintendo zelda 3.. jag hittade skölden men inte 3 burken och den röda boomerangen.. men hur ska man klara stensködpaddan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Found: (1) Purchase from the Magic Bottle Vender in Kakariko Village (2) Get from the treasure chest in the back of Kakariko Village's Pub (3) Acquired from the Hobo underneath the bridge to the southwest of the East Palace (4) In a locked treasure chest in the Dark World's Blacksmith's house - teleport with it to the Light World and bring it to the weird guy at the entrance to the Desert of Mystery, who will open it for you. Där hittar du alla flaskor^^. KOmmer inte ihåg sten sköldpaddan. Ska kolla upp det. Brb^^ Först ska du använda Ice och fire rod på motsatta huvud. Fire-ice osv När dom sen är stunnade slå på dom. Fel av mig när han blir en orm slå opå den oranga delen^^ Redigerat 20 Februari 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herou29 Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 sista frågan jag har bara eld staven vart hittar jag is staven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) hmmm nu måste jag tänka... men jag tror att man får den vid sjön i den ljusa världen. Ska rita på en karta. Tror det är där Redigerat 20 Februari 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Ja det stämmer, där finns is staven ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herou29 Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Hur får jag tag på den röda boomerangen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg