Hoppa till innehåll

Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2


Ali_king

Rekommendera inlägg

aså vad ska man göra med alla dragonball? aså ska jag önska mig en sak men var då?

 

men är skill shop

den dära item shop eller måste man göra nåt för att få skill shop och hur får man badids speace ship eller vad den heter.

 

Och en sak till hur får man tag i den brekethugt eller nåt snella sej om ni vet

Redigerat av Ali_king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aså vad ska man göra med alla dragonball?  aså ska jag önska mig en sak men var då?

 

men är skill shop

den dära item shop eller måste man göra nåt för att få skill shop och hur får man badids speace ship eller vad den heter.

 

Och en sak till hur får man tag i den brekethugt eller nåt snella sej om ni vet

 

Breakthrough finns i budokai 3!

 

Babidis space shipp vet jag inte!

 

skill shop e item shop

 

när du kör dragon adventure så ska du landa i den vita pricken där finns alla dina dragonballs!

 

kolla i fuska.se's fusk område någon har tagit in en bra fusk där!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aså kolla men kan du all what if? jag har bara 95% i spelet men jag kan inte få den till 100 vad ska jag göra?

 

OK för att få den första så ska du vinna över Radits med Piccolo i Sayien Saga, o med vinna så menar jag döda honom. du ska stå på ben till sist. Även om du förlorar matchen så går du vidare men du får inte what if storie så du måste vinna för att få what if story ''fatheful brothers''!

 

Den andra så möter du Dodoria med Krillin och Gohan du ska vinna för att få What if story ''beutifull treatory''!

 

Den tredje är att du måste vinna över Gohan med Goten i Majin Buu Saga, då får du what if story ''destined rivals''!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...