Addeboi Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 vad ska jag heta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Vilken sorts server spelar du på..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 PvP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Okej, då behövs inget "seröst" namn. ;) Men du kan ju alltid heta Quinto. ;) Eller om du använder något annat sorts namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 en har redan de :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 vilken class/race ska du vara lättare då jag menar en night ef kan ju inte heta rogin (jo det kan men hur kul låter det) men annars kanske Rogin Lomin Rasmith Elindrin Troger Quiter ågra namn men skriv som sagt race/class Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Mirkath Saduth Melath -th namn på UDs är coola :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 svampbob ^_^ orka ha seriösa namn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 hehe, va lite sjyst va? vad sägs om: Blurogh (kan vara utan h oxå) Coldkiller Fearless Grvufil (låter nästan som pedofil, men aja) Apfelstrüdel (äppelkaka på tyska, felstavat dock) Darkfears/Darkcode/ allting som låter kolt med dark jag var säkert till ingen hjälp, och dessa namn tröttnar man på, men ta ett du gillar och gör din gubbe så att den ser ut som att du vill fortsätta med den till lv 70 och allt sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Borndead :D Ragaren Impmeizter--stavning-- skosnöre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg