Fable lover Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 vilka ä era favorit spel mitt är: the legend of zelda: ocarine of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Banjo tooie är skojigt och dom skämtar mer än andra,och paper mario kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ocarina of time :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Zelda spelen, The Legend of Zelda: Majoras mask, The Legend of Zelda: Ocarina of time, det är Nintendos kap ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Ocarina of Time och majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 pokemon stadium 2 o super smash bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 sen för mig är Banjo spelen lr Donkey kong tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ocarina of time!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Herregud vad många som tycker zelda, ännu ett tecken på att zelda rular ;) Det är nog lite kul å säga vad man har för favvos efter Zelda-spelen så slipper man läsa inlägg för inlägg där det står zelda ;) Aero Gaughe är kul, och jag älskar gamla fotbolls spel ;) Det är faktiskt ganska kul å finta där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 zelda är bäst på allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 hm... gillar även starwars roughe squadron och mario tennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg