Angelo Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jag har 20-50 ping men det laggar inte även om jag har en masa andra krävande program igång :P Har en spel dator :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 jag har 20-50 ping men det laggar inte även om jag har en masa andra krävande program igång :P Har en spel dator :cool: Speldator? lol. En bra dator skulle man mer kunna kalla.. Renderdator.. =) Hur bra är datorn då? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 lol jag har också ca 20 - 50 för det mesta men jag har inget "spel dator" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelforum Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Haha inlägget var om att lägga in era bilder och nu snackar vi plötsligt om Ping,hahaha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg