Pokemon haunter Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Om någon hänger på så går tävlingen ut på att man tar bild på vilken bästa bantid man fått på Tsuzuba banan. den är rätt liten, jag har själv som bäst hittills klarat 54,044 sek runt banan med en Mitsubishi Evo III GSR med 486 hk. Har inte testat någon annan. men om några är intresserade så ta bild på din varv tid. Priset är äran och att det är kul att se hur snabb man är jämnfört med andra :D Ha de gött alla. Bilder kommer snart om det är någon som är intresserade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Vad hade du tänkt att man ska ta kort med då? Kamera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 webcam om man har.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 kanske photo mode :meddum: då kan man ju spara bilden på ett usb o föra över till datan.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Om man inte har webbcamera då? Jag har iaf kört den på 59.057 sek med en trimmad Corvette 425 hk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) detta låter grymt bra.. spelar det nån roll med vad man kör med för bil? asså hästkrafts begränsning.. jag tycker vi ska hålla oss till max 500 hk ajja här kommer min bästa varvtid med Spoon Integra Type R (324 hk) Redigerat 19 Mars 2007 av Cryo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
94ferrari Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Om man inte har webbcamera då? Jag har iaf kört den på 59.057 sek med en trimmad Corvette 425 hk. Kör med minoltan el. formula granturismo, så ser du att det är 59 är mycket.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Jag har kört Tsukuba banan med: Bentley Speed 6 race car, Toyota 88cv race car(MINOLTA) Nissan R92CP race car o.s.v och det tog knappt 25sekunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 man kan ta kort med mobilen... och sen lägga in på datorn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg