Herou29 Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 tänkte fråga om nån vet vart jag kan hittad den röda boomerangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Man ska kasta den blå versionen av bumerangen i Waterfall Of Wishing, som jag har för mej finns söder om Lake Hylia, men är rätt osäker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Är det inte då man får en fråga och ska svara ärligt? Har för mig att det var något sådant men kommer ej ihåg ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Ja så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Är det inte då man får en fråga och ska svara ärligt? Har för mig att det var något sådant men kommer ej ihåg ^^ Ursäkta, men jag förstår inte vad du snackar om. Skrev du till mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Ja, jag skrev till dig. Jag kommer ihåg att i något Zelda spel när man slänger ner något i en såkallad källa så kommer det en fee upp som håller upp en förbättrad sak och som frågar om man har slängt ner den saken i källan. Svarar man ärligt, alltså nej, så får man den förbättrade saken. Kommer dock inte ihåg om det var A Link to the Past eller något annat Zelda spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 (redigerat) Nä man ska svara Yes. Eller ja man kasnke kan svar No också. Och ja det är A link to the past Redigerat 22 Februari 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Ja, jag skrev till dig. Jag kommer ihåg att i något Zelda spel när man slänger ner något i en såkallad källa så kommer det en fee upp som håller upp en förbättrad sak och som frågar om man har slängt ner den saken i källan. Svarar man ärligt, alltså nej, så får man den förbättrade saken. Kommer dock inte ihåg om det var A Link to the Past eller något annat Zelda spel. Man ska svara ja. Jag tror du blandat ihop det med Minish Cap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Kanske det, var ett tag sedan jag spelade A Link to the Past ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herou29 Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 vafan jag hittar inte vattenfallet kan nån säga precis vart det är eller måla en karta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 vafan jag hittar inte vattenfallet kan nån säga precis vart det är eller måla en karta? Sök på ställena det finns sjöar på, som lake hylia osv. Kommer inte ihåg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg