Hoppa till innehåll

2 Quester


nerd89

Rekommendera inlägg

HAr två quester jag behöver hjälp med.. Den ena är när jag ska smyga mig förbi vakter för att döda en kille.. hur gör jag detta på bsta sätt? Jag har för lite magica för att ta invisble så undrar hur jag får upp magican också??

Den andra questen ska jag gå till ett ställe jag fått på kartan sen ska jag läsa i ett brev där en "general" skrivit om sin väg han tagit.. jag ska få ut informtaion om vart jag ska gå men klarar inte det, så behöver hjälp..

 

MVH Nerd89

 

Hjälp någon??

 

är det ingen som kan???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst Zakakiro

Dark Brother Hood Questen? Du ska döda han som man ser först i spelet ^^ Dark Elfen som säger "you´re going to die!!! You hear That? The Guards are coming, for you! (Moahahaha) xD Jag fastnade på vägen in dit när en vakt går runt å man måste gömma sej för honom,,, gömde mej as länge å sen såg han mej... fast jag bara sprang förbi alla å de kom efter mej Haha... men det é bara å springa utti vara hellvette hehe... sen kom ja dit,,, använde healing potions, babblade med han man skulle döda,,, sen döda ja honom sen får man kuta utti va helvette igen för att komma ut ^^ jag hade ganska många healing potions.. å ja klarade det ^^ men det va på mitt gamla game.. det hackade så ja fick deleta det =/ nu é jag en lvl 10 Imperial Knight ^^ Defender of the Fighters Guild! och Knight Errant of the white stallion hehe ^^ Hade :medieval: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...