Hoppa till innehåll

Entropia Universe


Gäst alan.shalaji
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji

Den officiella (stavning) Entropia Universe-Tråden. :cool: Här kan ni diskutera om spelet, ge tips och sånt.

Skriv även vad ni heter. Jag heter "Mindtwistah".

 

Och en liten fråga bara, är det ingen som spelar här längre? Jag har inte sett en enda tråd om Entropia på flera år..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst alan.shalaji

jag håller på att ladda ner patsher just nu så jag kan karnse snart testa men vad kan man göra på det? .... bärätta gärna ..,....

 

Man lever liksom ett liv. Det är inget spel utan mer ett virtuellt liv. Man kan jaga, sälja och köpa, bli pilot, bli soldat, få husdjur, bygga grejer o.s.v. Det finns inga gränser. Du skapar egen historia, t.ex. så kan du skapa ett litet gäng med några kompisar och ta över en stad. Då kommer du att bli känd över hela spelet.

Man befinner sig på en planet. Det tar cirka 20 timmar att gå runt hela planeten. Som tur är så finns det teleporters. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Segt att spela om man inte tänker lägga ut pengar på det.

 

Det beror på hur mycket tålamod man har. Om man har ganska mycket tålamod och är redo att offra ungefär 10 timmar per vecka i cirka 2-3 veckor framför datorn med att bara sweata så kan man köpa mining gear eller vapen och det är då stålarna plungar in.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...