battle_for_pow Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 vilka myter/legender har ni hört på wow och finns det några sanna? 1. jag har hört att utanför ogrimmar dödade en rouge i lvl 60 utan gear och med den sämsta daggern en tauren warrior i lvl 60. warriorn hade epic gear.detta var tiden innan tbc. 2. att onyxia har dödats av en paladin med ett slag tiden innan tbc :medieval: 3. i silverpine forest finns det en hög levlad elite som bara smyger runt och dödar alla spelara han ser och sedan försvinner i skogen är någon sann........... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Att det på något svenskt spelforum fanns det en onödig tråd om wowmyter som överskrider det vanliga. Det är läskiga saker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 dunno om det var onyxia men det var en paladin som tog en raid boss vet jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 23 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 jag har hört att det var en paladin som hade den attacken som varje gång han dödade en mob så blev den kraftigare sen unleashade han den på onyxia. men den attacken är borttagen nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 "Myt" 3 är sann, det är Son of Arugal, finns likadana mobs i Shadowfang Keep och en i Silverpine Forest som alltid dödar lowbies. "Myt" 2 är delvis sann, det var Lord Kazzak, en utomhus boss. Förut så gjorde Reckoning, en paladin Protection talent, så att man fick en instant attack varje gång nån crittade en, och buffen stackade. Killen stackade reckoning i timmar, sen sprang fram och knäppte Kazzak på en enda reckbomb, dagen efter nerfades Reckoning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Japp, att onyxia har dödats av en palladin är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 har ni hört några andra då ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 tror inte det finns så många myter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 3.an stämmer jag har sett den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Har sett en film med paladinen, och en med rougen utan gear. Det var när rouges var overpowered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg