Putte Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Någon som har något tips hut man klarar stenbossen?? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 lätt ta scanna grejen som man ser i mörkret och så ser du vilken sten det är du ska skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 använd boostball sen för att finta av hans attacker när han gör sig till en rullande sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 MM, jag vet men är det någon som har något specielt tips? Jag ahr dött 2 gånger:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 jag dog inte någon gång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Men du hade tur... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 ja jag tror det för jag skjöt på honom även när han rullade. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Behöver du hjälp med bossarna?Kalla in min boss guide på gamecube guider. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 JAAAA, jag klarade han, men nu har jag en annan fråga. Det står att jag ska gå till ett ställe i chooze ruins, men jag kan inte komma dit, för det står en ghost och typ vaktar eller något!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Du måste döda honom me charge beam. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 OK, ska prova det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Charge beam med wave beam eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg