Putte Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Två! :D Redigerat 25 Februari 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Men är det någon som något specielt tips om hur man dödar dom lätt? använd värmesäöknings visiret om du fått det tror det va så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Jag har fått det, men när jag scannar dom står det att man typ behöver x-ray visior. Redigerat 25 Februari 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 mm det kanske var x-ray ja fast den e den sista visiret så inget tips än iaf fasst när du får den så ska du använda den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man får x-ray nånstans (minns inte var) då när man tar det så kommer flera stycken spöken (tror jag). men dom försvinner inte med det visiret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Deku har du klarat metroid prime????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag har klarat de iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 just klarat bossen som man får en ny dräkt av en metal dräkt men kannibalgäddan du har ju alla såna där rutor som man ska få tålv styck jag har hittat tre måste man ha alla?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jaaa ja har ju klarat spelet så det bårde jag ju gjort...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 hitta inga ska jag leta efter såna nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg