Hoppa till innehåll

Oblivion Hjälp


nerd89

Rekommendera inlägg

Hej.. HAr några olika quester jag behöver hjälp med.

1. För att bli accepterad i thieves guild ska jag sno saker för ett värde av 50 gold av Ongar. MEn har snottt typ allt i hans hus men uppdraget klaras ej. vad e efelet?

2. Så här står det att ja ska göra: Lifting the VAle= I´ve arrived at Dragon claw rock, i should consult the messenger´s diarry to learn the way to the next landmark. Kan någon säga vägen jag ska ta för fattar inte texten i det pappret.

3. The Path of Dawn: Tar-meena säger att det finns ett meddelande i Myth of Dawn som bara "den utvalde" kan hitta.. Behöver hjälp med den med.

4. Sen nu har jag blivit vampyr och vill veta olika sake rom det. Vad är fördelarna och nackdelarna med att va vampyr? HAr hört att man måste ta blod från någon varje natt, men dör inte personen då? och isåfall då kan man inte ta vem som helst.. Och till sist hur gör jag för att bli av med vampyrismen?

 

Du som svarar behöver inte svara på alla om du ej kan. du kan ta den/de du kan.. Tack på för hand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Jag tycker det är grymmt mycket bättre att vara vampyr.

fördelar: högre stats, du får en massa spells som bara vampyrer har t.ex osylighet mm.

nackdelar: du KAN ta skada av solen, din char blir fulare.

så här fungerar blod sugandet:

första dan som vampyr tar du INTE skada av solen, du får 1 extra spell och runt 5+ i en massa stats.

andra dan tar du LITE skada av solen, du får ytterligare en grym spell och 10+ i en massa stats.

tredje dan tar du MYCKET skada av solen och får ennu en ny spell, och högre stats.

suger du blod av nån går du tillbaka till dag 1.

den du suger blod av dör inte och blir inte heller vampyr.

 

om nån ser att jag har skrivit fel kan han/hon rätta till det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. För att bli accepterad i thieves guild ska jag sno saker för ett värde av 50 gold av Ongar. MEn har snottt typ allt i hans hus men uppdraget klaras ej. vad e efelet?

 

Du ska inte sno saker AV honom. Du ska sno saker för ett värde av 50 gold av vem som helst och sen sälja det till honom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...